Ο Kojima προσέγγισε το τηλεοπτικό κανάλι της Ιαπωνίας, ΝΗΚ, και ζήτησε την χρήση πραγματικού οπτικού υλικού για χρήση εντός του Metal Gear Solid. Ο δημιουργός δηλώνει πως οι διαπραγματεύσεις πήγαιναν με ρυθμούς… χελώνας, επειδή δεν υπήρχαν οι απαραίτητες γνωριμίες και έπρεπε ταυτόχρονα να μάθει πως να κάνει edit και προσθήκη του υλικού μέσα στο παιχνίδι.
Παρόλη την τεράστια ταλαιπωρία του, ο Hideo Kojima ξαναχρησιμοποίησε αληθινό υλικό στα Metal Gear Solid 2 και Metal Gear Solid 3. Μάλιστα, αυτό το υλικό κατέληξε χρόνια μετά, το 2021, να είναι ο λόγος που η Konami απέσυρε προσωρινά τα Metal Gear Solid 2 και Metal Gear Solid 3 από τα ψηφιακά καταστήματα. Έπρεπε να ανανεωθούν οι άδειες χρήσης αυτών των αποσπασμάτων.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity